Bali here I come - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Kim Jansen - WaarBenJij.nu Bali here I come - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Kim Jansen - WaarBenJij.nu

Bali here I come

Door: Kim Jansen

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Mei 2014 | Nederland, Haarlem

Eindelijk is het dan zover, vandaag ga ik op vakantie naar Bali.
De reistas is inmiddels gepakt en Kim D heeft ons gisteravond al keurig ingechecked, we zitten gezellig met z'n 3en naast elkaar in het vliegtuig. Het zal een lange zit worden van zo'n 16 uur, maar het filmprogramma aan boord van het KLM toestel ziet er goed uit. Ik vrees zelfs dat ik niet genoeg tijd heb om alle films te kijken die ik zou willen zien. Gelukkig hebben we nog een terugvlucht dus kan ik dan de overgebleven films kijken ;). Nu moet ik alleen nog even wat geduld hebben want ik vertrek vanavond pas. Ik zit dus nog even in de tuin van de hollandse zon te genieten met een leesboekje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1183
Totaal aantal bezoekers 27162

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 21 Juni 2014

Bali en de Gili eilanden

10 Juni 2013 - 29 Juni 2013

New York & Hawaii islandhopping

17 Februari 2012 - 10 Maart 2012

Kims Costa Rica avontuur

Landen bezocht: