Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Kim Jansen - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Kim Jansen - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 Maart 2012 | Costa Rica, Manuel Antonio

Vanuit Corcovado vertrekken we naar Manuel Antonio. In het begin van de middag komen we hier aan. We hebben een hotel op ongeveer 300 meter van het nationale park en het openbare strand is aan het eind van de straat. Wel lekker centraal dus. Het hotel heeft ook een zwembad dus na onze aankomst duiken we gezellig het lauwe water in.

Om 7.30 h is het verzamelen want dan gaan we een wandeling maken door het nationale park. Maar eerst moeten we nog zingen voor Dick want hij is vandaag jarig. Carlos heeft een echte verjaardagstaart geregeld. Hij is behoorlijk groot dus we krijgen allemaal een behoorlijk stuk gebak. Hij is erg lekker. Als iedereen zijn stukje taart op heeft lopen we naar het park. Hier wandelen we richting het uitzichtpunt. Onderweg zien we apen, vleermuizen en een luiaard. Het is niet echt bijzonder wat wel opvalt is dat het hier vele malen drukker is dan in de andere nationale parken die we bezocht hebben. Na deze wandeling hang ik mijn wandelschoenen aan de wilgen en heb ik nog de middag om een beetje rustig aan te doen. Morgenochtend om 9 h vertrekken we met de mensen die geen verlenging hebben weer in de richting van San Jose. Hier hebben we de middag vrij te besteden. Op vrijdagochtend om 7.55 uur zal ons vliegtuig vertrekken richting Houston. Het wordt dus een kort nachtje omdat we erg vroeg op de luchthaven moeten zijn. De vakantie zit er dus weer bijna op en het is wel weer mooi geweest zo.

• 08 Maart 2012 - 16:38

Willie Jansen:

Hebben zeer genoten van je reisverslagen, en zijn zeer benieuwd naar de foto's die je tijdens deze reis hebt gemaakt.
    Geniet er nog even van.
    Wij wensen je een behouden terug vlucht.

Groetjes, Willie en Hermien.