Thuiskomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Jansen - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Jansen - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels ben ik weer thuis. Gelukkg schijnt inmiddels de zon in Nederland en is de overgang niet zo groot.

Ik kijk terug op een geweldige reis. Dit was voor mij de eerste reis die ik gemaakt heb met Sawadee en het zal zeker niet de laatste zijn. Onze groep bestond uit 14 personen een buschauffeur genaamd Memo en een lokale gids Carlos Luiz Jimenez. Carlos was echt een toppertje hij sprak zeer goed engels en kon zelfs enkele dieren benoemen in het nederlands. Daarnaast zag hij dingen die we anders zeker gemist hadden. Maar vooral de roep van de Quetzal kon hij erg goed immitereren. Hij was een plezierig persoon om als reisleider te hebben en ik ben achteraf zeer blij dat we de reis hebben mogen maken met een echte Tico.

Costa Rica heb ik ervaren als een zeer veelzijdig land. En ben je een liefhebber van de natuur en metname vogels dan mag je dit land zeker niet missen. Om je een impressie te geven van mijn reis heb ik een aantal foto´s geplaatst. Want woorden schieten te kort om al het moois te omschrijven.

  • 11 Maart 2012 - 17:27

    Silke:

    Hoi kim,

    mooie foto's heb je gemaakt, ben benieuwd naar je fotoboek.

  • 14 Maart 2012 - 18:16

    Francis:

    Wat een geweldige foto's!!! Echt weer genieten van al het moois wat we hebben gezien. (Ga zeker wat foto's van je overnemen:))
    Het was inderdaad een geweldige reis en hebben van heel veel natuurschoon en dieren mogen genieten. PURA VIDA!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 738
Totaal aantal bezoekers 27216

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 21 Juni 2014

Bali en de Gili eilanden

10 Juni 2013 - 29 Juni 2013

New York & Hawaii islandhopping

17 Februari 2012 - 10 Maart 2012

Kims Costa Rica avontuur

Landen bezocht: