film tour - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Kim Jansen - WaarBenJij.nu film tour - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Kim Jansen - WaarBenJij.nu

film tour

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Juni 2013 | Verenigde Staten, Waikīkī

Gisteren, donderdag 20 juni zijn we door een Hummer bij het hotel opgehaald om diverse filmlocaties op het eiland te gaan bekijken. Vooral het gebied van Koalua Ranch werd en wordt veelvuldig gebruikt voor filmopnames maar dat is niet zo gek want de natuur is daar echt adembenemend. We hebben daar een aanval van de T-Rex uit jurassic park overleefd en of dat niet genoeg was werden we even later overvallen door een gigantische voetstap in de grond en het duurde niet lang voordat we oog in oog stonden met de eigenaar van deze voetstap namelijk Godzilla. Maar gelukkig wisten we te ontsnappen in onze Hummer en gingen we off- road een stukje rijden en werden we behoorlijk door elkaar geschud. Maar wat een schitterende natuur. Ook diverse scènes uit Lost en Hawaii 5 O zijn hier opgenomen. Het was een erg leuke tour met veel foute foto's en een akelig slechte filmopname waarin wij achtervolgd werden door een ijsbeer ( deze is bewust niet gepost op Facebook).

Vandaag is alweer onze laatste dag op O'ahu, vanochtend vroeg nog even naar het strand geweest en nu weer terug in het hotel waar we net hebben uitgechecked. Vanmiddag nog ff wat eten hier en om 4 uur met de taxi naar de luchthaven vanwaar we om 18.58 h vliegen naar Kona op de Big Island. Onze laatste bestemming alweer.