kennismaking met Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Kim Jansen - WaarBenJij.nu kennismaking met Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Kim Jansen - WaarBenJij.nu

kennismaking met Costa Rica

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Februari 2012 | Costa Rica, San José

Op 17 februari zijn we met vlucht CO. 059 vertrokken in de richting van Houston. Na een vlucht van 12 uur waren we dan eindelijk in Houston, Texas. Hier moesten we eerst weer het hele traject van formaliteiten afwerken voordat we verder konden voor onze aansluitende vlucht naar San Jose. Met behoorlijk wat turbulentie en met een reisdag van zo'n 25 uur was iedereen ook erg blij dat we eindelijk bij ons eerste hotel in San Jose arriveerden en dat we heerlijk ons mandje in konden. De volgende ochtend om 10 uur was het verzamelen en gingen we te voet San Jose verkennen. Wat opvalt is dat het er behoorlijk druk is en qua bezienswaardigheden is er niet heel veel te zien. Maar het was wel een leuke kennismaking met de locals op de lokale markt en daar hebben we ook kennisgemaakt met wat exotische vruchten en sapjes. Dus ben benieuwd wat onze reisleider Carlos nog meer voor ons in petto heeft. Morgen gaat de reis echt beginnen.

• 19 Februari 2012 - 00:05

Dagmar :

hoi kim
    ik ben net 2 weken terug van deze reis, en het was fntastische.

geniet ervan.
    en als je dezelfde local gids carlos hebt als ik had, ga je nog heeeel veel zien.
    groetjes
    Dagmar

• 19 Februari 2012 - 10:31

Monique:

Hoi Kim,
    San José heeft inderdaad niet zo veel te bieden. Maar je hebt dus al kennis gemaakt met de sapjes en vruchten, heerlijk! Vooral de ananas daar is erg lekker. Waarschijnlijk ben je wel in de buurt geweest van het nationaal theater en de grote winkelstraat? Daar stond ons hotel. Maar zoals je schrijft, vanaf nu gaat de reis echt beginnen! Heel veel plezier! Ik ga je volgen.
    groetjes Monique

• 20 Februari 2012 - 18:32

Willie En Hermien:

Wij wensen je een prettig verblijf in Costa Rica en zien uit naar je volgend verslag.
    Groetjes Willie, Hermien, Silke en Sander.